Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Βρε λες;


Απορώ ώρες – ώρες με τα όσα έρχονται στο φως της δημοσιότητας. Πραγματικά με τρομάζουν και με προβληματίζουν.
Δεν αναφέρομαι τόσο στα μέτρα, τους τροϊκανούς και όλα όσα έχουν να κάνουν με την οικονομία και την ανεργία που σαφώς είναι πολύ σημαντικά. Αυτά που με προβληματίζουν είναι η καθημερινότητά μας, η καθημερινότητα δηλαδή ενός Έλληνα πολίτη που προσπαθεί πλέον να επιβιώσει.
Διαβάζω στο διαδίκτυο για ένα περιστατικό που συνέβη στην πόλη της Θεσσαλονίκης και σύμφωνα με τα όσα γράφονται, οδηγός ενός λεωφορείου των αστικών συγκοινωνιών της πόλης, επιτέθηκε και κατέβασε απ’το όχημα δυο επιβάτες γιατί ήταν λέει, Αφρικανοί!


Μάλιστα. Ναι όντως έχουμε γίνει ξέφραγο αμπέλι. Ναι, έχουμε γίνει μια πολιτεία μπάτε σκύλοι αλέστε. Ναι, να φύγουν και να πάνε στην ευχή της Παναγίας και του Αλλάχ αν προτιμάτε. Από αυτό το σημείο όμως, μέχρι το σημείο που έφτασε ο οδηγός του επεισοδίου, υπάρχει μία απόσταση, πώς να το κάνουμε τώρα;Σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν τα διάφορα ρεπορτάζ, η δικαιολογία του οδηγού για την ενέργειά του αυτή, μου φαίνεται εντελώς ανόητη και παρανοϊκή. Έκανε ότι έκανε λέει, διότι είναι μέλος της Χρυσής Αυγής!Μάλιστα. Και τι σημαίνει αυτό καλέ μου άνθρωπε; Επειδή εσύ είσαι μέλος της Χρυσής Αυγής, έχεις το δικαίωμα να δρας όπως σου καπνίσει;Δεν πάμε καλά…
Δεν πάμε καθόλου καλά. Αν διαβάσουμε τις θέσεις του εκλεγμένου κατά τα’ άλλα αυτού κόμματος σε μια θεωρητικά δημοκρατική πολιτεία, εύλογα γεννιούνται κάποια ερωτηματικά. Ένα που με απασχολεί εμένα προσωπικά και θα’ θελα να το θίξω, είναι να μου απαντήσει κάποιος, αν έχω δικαίωμα να κυκλοφορώ.

Μιλάω σοβαρά, δεν κάνω πλάκα…Είναι γνωστές η θέσεις της Χρυσής Αυγής περι αλλοδαπών. Γνωστές είναι και οι θέσεις της Χρυσής Αυγής για την αναπηρία. Η απορία μου λοιπόν δεν είναι λογική;Λέτε να κινδυνεύω την επόμενη φορά που θα επιβιβαστώ σε λεωφορείο και τύχει ο οδηγός του να είναι οπαδός της Χρυσής Αυγής;
Βρε λες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου