Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Τιμητική εκδήλωση για τον Ποιητή Άρη Μπιτσώρη από τον Δήμο Κορδελιού-Ευόσμου





Ένα δικό μας παιδί, τον συμπατριώτη μας Ξηρομερίτη σύγχρονο λαϊκό Ποιητή Άρη Μπιτσώρη, ο οποίος κατάγεται από την Μπαμπίνη Ξηρομέρου,τίμησε  ο Δήμος Κορδελιού-Ευόσμου, για τη προσφορά του στα ελληνικά γράμματα και τον πολιτισμό, τη Τετάρτη  27 Μαρτίου 2013, στο Πολιτιστικό Κέντρο Ευόσμου.
Μέσα σε συγκινητική ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε στο θέατρο του Πολιτιστικού Κέντρου Ευόσμου το αφιέρωμα στον Άνθρωπο, το Δάσκαλο, το Λαϊκό Ποιητή Άρη Μπιτσώρη.
 Μαθητές παλιοί και νεότεροι, συνάδελφοι, φίλοι, γείτονες και κάτοικοι του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου γέμισαν ασφυκτικά την αίθουσα για να τιμήσουν το συμπατριώτη μας.........



Μια μεστή περιεχομένου εκδήλωση με λόγο, δρώμενα, απαγγελίες και τραγούδια με στίχους του Άρη που τα απέδωσαν τρία μουσικά συγκροτήματα.
Ευχάριστη έκπληξη το μήνυμα του Πολιτιστικού Συλλόγου Μπαμπίνης ¨ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΠΑΜΠΛΕΚΗΣ¨.
Οι φίλοι του, από ¨ΤΟ ΠΑΤΑΡΙ ΤΟΥ ΙΟΡΔΑΝΗ¨, έκλεψαν την παράσταση, αποδίδοντας με θεατρικό τρόπο σατιρικούς στίχους του Άρη μιας και το χιούμορ και η σάτιρα χαρακτηρίζουν το μεγαλύτερο μέρος του έργου του.

Στην παρέμβασή της  Αντιδήμαρχος Παιδείας τόνισε:
"Τιμούμε στο πρόσωπο του σύγχρονου ποιητή Άρη Μπιτσώρη, τον εκπαιδευτικό που επί 30 χρόνια υπηρέτησε με συνέπεια και σεβασμό τη δημόσια εκπαίδευση στο δήμο μας. Τιμούμε τον άνθρωπο που «εμφύτευσε» στη μαθητική μας γενιά αρχές, αξίες και ιδανικά και μετέδωσε την αγάπη του για τον ελληνικό πολιτισμό και την καλλιτεχνική δημιουργία. Το έργο του, η προσφορά του στην παιδεία και στην πνευματική ζωή του τόπου μας είναι  τεράστια, έχοντας αφήσει στο Δήμο μας πλούσια παρακαταθήκη και κληρονομιά".

   Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Άρης, όπου κι αν βρίσκεται, τιμά τον πατρογονικό τόπο. Έτσι και σε αυτή την εκδήλωση, εκτός των άλλων αναφορών στο Ξηρόμερο, το πρώτο τραγούδι που παίχτηκε αφορά την ιδιαίτερη πατρίδα μας και έχει τίτλο: "Η ΓΟΡΓΟΝΑ ΤΟΥ ΙΟΝΙΟΥ" σε μουσική  του Βαγγέλη Καπράλου ο οποίος έλκει την καταγωγή του από το Παναιτώλιο.

Πανσέληνο στο Μαραθιά
να βγαίνει  να ξαναβουτά
την είδα τη γοργόνα
μου σάλεψε τα λογικά
στο νου μου συνεχώς γυρνά
η μαγική εικόνα.

R
Γοργόνα μου, σειρήνα μου
πως θα ξανάρθεις μήνα μου
γοργόνα μου, νεράιδα μου
πονούν τα φυλλοκάρδια μου.

Με βλέπουν μόνο να γυρνώ
σε Θιάκι, Κάλαμο, Αστακό
Καστό και Εχινάδες
κάθε πανσέληνη βραδιά
απ’ τα ψηλά Ακαρνανικά
Νύμφες Αμαδρυάδες.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου